I Wanna ... I Wanna ... I Wanna Be Trash


Dupa un weekend din care n-am inteles nimic, dupa o noapte aiurita a muzeelor in care n-am reusit sa gasesc adapost decat la Arhivele Nationale si sa ma benoclez la niste filmari din 1939, dupa ce am incercat sa ajung la MNAC doar pe dupa gardulet ( gardienii tineau foarte mult la acest aspect ), dupa ce am vazut o coada enorma la intrare
, dupa ce m-am intrebat daca se da iarba gratis de s-a adunat atata popor, dupa ce m-am hotarat sa nu stau, dupa ce am aterizat in Fabrica si am gasit 15 oameni dansand in capul lor pe muzici puse de Dj Vasile, dupa ce am baut Abstinth cu Martini, dupa ce am ajuns acasa, dupa ce m-am culcat, dupa ce m-am trezit ...








The Whip- Trash

2 comentarii:

Sergiu spunea...

Weekendul nu s-a terminat.

Ada T spunea...

Nu, dar nici nu promite schimbari majore.
Si ... totusi ... who knows?!

Trimiteți un comentariu