My Secret Friend


Despre concertul IamX, da? Da.
Mie mi-ar placea foarte mult IamX daca nu ar canta si foarte multe labe triste. Pe cat sunt de misto piesele de bun simt pe atat sunt de plictisitoare si de enervante piesele plangacioase si patetice.
Au inceput promitator cu Bring Me Back A Dog, au continuat cu Nature Of Inviting ( ma si miram ), mai lalala, mai lilili si au inceput piesele de excitat inimi frante. Dupa parerea mea au bagat prea mult de pe Kingdom of Welcome Addiction care mi se pare cel prost album al lor.
Chris Corner has some issues.
Din piesele de bun simt au mai cantat Kiss And Swallow ( evident ), Nightlife si Skin Vision.
Nah ... cam atat. Concertul mi-a placut si nu mi-a placut, dar ma bucur ca am fost.

Lamurit rapid, da?
Have fun! Go nuts!


IamX- Nature Of Inviting
Asculta mai multe audio Muzica

Un comentariu:

Unknown spunea...

1. trebuie sa mai asculti ultimul album ca sa iti placa nu e la fel de "usor" ca celelalte.
2. si "labele triste" sunt cool, si oricum, e parte din Chris povestea asta mai slow, asta e, daca nu iti plac alea, inseamna ca nu iti place chiar tot IAMX. Ceea ce e OK :P

Trimiteți un comentariu