IamX Din Nou ... A Trebuit Sa Fac Asta


Da, da, da, stiu! Tocmai ce i-am mentionat, doar ca am pus zilele astea mana pe ultimul album " Kingdon Of Welcome Addiction" si m-am ofticat maxim.
Dupa un album cum a fost " Kiss and Swallow " mi-ar fi fost rusine sa scot un album ca asta. Laben tristen.
Piesele sunt lalaite, triste degeaba si, cu exceptia a doua piese ( si alea cu indulgenta ), nu mi-au oferit nici o placere.
Ma rog, fiecare cu ale lui. Sper sa-i vina mintea la cap lui Corner si sa n-o tina pe linia asta de moarte a pasiunii.
Pentru curiosi pun la dispozitie doua bucati care mai spala din rusinea albumului. Daca nu va plac nici astea, imaginati-va in ce hal sunt restu`.





IamX- Nature Of Inviting



IamX feat Imogen Heap- My Secret Friend

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu