The Death Of The Antichrist Superstar


Prima emisiune " Trupe Carora Le Multumim Ca Exista " am facut-o despre Marilyn Manson. Chiar daca m-am chinuit cu o camera careia ii murea bateria dupa 5 minute, a fost primul care mi-a venit in minte.
Cand eram mica eram fascinata de el. Nu doar de muzica lui, ci de el ca personaj, ca produs comercial, ca artist, ca om si, in cele din urma, ca performer.
Am ascultat albumele lui pana la Holy Wood inclusiv pana le-am tocit.
Intotdeauna am considerat ca muzica lui Marilyn Manson este muzica pentru copii, dar era o muzica misto pentru copii ... tot spectacolul pe care il oferea era un spectacol misto pentru copii.
S-a insurat cu Dita Von Teese si a scos " The Golden Age Of Grotesque ". Album mult mai slab decat tot ce scosese pana atunci, dar, cu un pic de efort, era ascultabil.
Apoi urmeaza divortul si mult trambitata relatie cu Evan Rachel Wood, perioada in care scoate "Eat Me, Drink Me"- album de romantios de futut femei " rebele ".
Apoi urmeaza zvonuri ca s-ar fi desparit de duduia mult ridicata-n slavi in urma cu doi ani, o confirmare si un album pe numele sau " The High End Of Low ".
Am ascultat multe mizerii la viata mea, am nervii tari si suporta multe experimente, dar ultimul album este absolut neascultabil. O vaicareala inutila si de prost gust ... o plictiseala crancena.
Acum intreb si eu ca bou`: este o miscare strategica, comerciala ca sa atraga noul val de emo kids sau se repeta istoria cu rockstar-ul care nu vrea sa se retraga desi nu mai are nimic de spus? Ori se confirma legenda cum ca femeile strica tot?
Macar de-ar fi strategie. M-as intrista foarte tare daca ar fi atat de prost.

Iata si doua mostre de pe ultimul album:


Marilyn Manson- Arma- Goddamn-Motherfuckin-Geddon
Asculta mai multe audio Muzica



Marilyn Manson- Leave A Scar
Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu