Dude, you suck ass

Bestfest-ul de anul asta a fost organizat la marele sictir. S-a simtit asta de la distanta.
In comparatie cu Bestivalul de acum doi ani in care au spart cu Marilyn Manson, cu BestFest-ul de anul trecut cu Manu Chao, Unkle, Cypress Hill ... anul asta ne-au servit muzica pentru copii retarzi.
Franz Ferdinand? C`mon, dude!
Santana care o sa incante secretarele cu a sa Corazon Espinado.
Ca pret este comparabil cu Szigetul, doar ca dansezi pe beton, la 1 noaptea trebuie sa te uschesti acasa si unde mai pui ca au mai si restrans spatiul la jumatate fata de anul trecut?
Peste tot pe unde se poate lucreaza cu voluntari care, nefiind platiti, evident ca-si baga picioarele.
Mi se pare ca organizatorii au ajuns la o suficienta din asta stupida si pur romaneasca de tip " Putem sa ne si cacam in sus ca lumea tot o sa vina ". Poate ca asa si e. Habar n-am.
Eu m-am dus doar ieri ca sa vad Orbital si ... cam atat. A fost ok, dar n-a meritat nervii pe care mi i-am facut de la intrare din cauza unor dudui de la casierie ( bineinteles voluntare ) impertinente, proaste si cu gura mult prea mare.
Tare n-as mai vrea sa calc vreodata pe la festivalul asta.
Suck my balls!
Pe scurt, deabia astept Peninsula ca sa ascult si eu niste muzica de oameni mari.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu