Berzei 20


Am mers prima data in Loft acum aproape 2 ani. Mi-a placut din primul moment. Am stiut ca o sa-mi pierd mult timp acolo. Din seara 1 am simtit ca fac parte din peisaj. Era o atmosfera intima, primitoare, calda si sincera.
Primul lucru la care m-am gandit a fost " Da Doamne sa nu se umple de prosti si de impostori ". Din cauza asta am fost foarte atenta cui ii spun despre locul asta.
A fost singurul loc in care mai auzeam si muzici pe care nu le stiam, in care nu bagau acelasi playlist saptamana de saptamana si singurul bar din Romania unde am topait pe Nine Inch Nails.
Veneam si in timpul saptamanii sa mai stau la o vorba, la un ceai. Aveau niste ceaiuri foarte misto si le faceau ca lumea. Nu iti tranteau o ceasca cu apa fiarta si un plic langa. Ce mai?! era exact ce trebuie.
La un moment dat s-a inchis. M-am intristat. Apoi am aflat ca se mutau intr-un loc mai aerisit si mai mare. Pe scurt, a venit si noaptea deschiderii.
Isi schimbase numele, acum se numea Control. Era intr-adevar mare. Un pic prea mare si plin ochi de oameni pe care nu-i vazusem niciodata in Loft.
Pe Banner scria mare Control si intr-un colt jos " alt Jumbo ", dar nu era un alt Jumbo. Nu mai avea nici o legatura cu nimic din ce fusese pana atunci. Era o hruba ca toate celelalte hrube in care se baga intr-adevar o muzica ceva mai deosebita, dar in nici un caz ce se baga in Loft.
In schimb, organizau concerte. Concerte pentru care iti trebuie ceva curaj si pasiune ca sa risti cu ele. Am vazut cateva chestii misto acolo gen FloriMan sau Legendary Pink Dots si daca-l vad si pe Orridge chiar ca nu-mi mai trebuie nimic.
Din punctul asta de vedere e foarte tare ce fac, dar locul ala misto, cald, prietenos in care sa bei un vin, sa asculti o muzica si sa te simti pur si simplu bine s-a dus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu