Ai vazut noul clip?


Acum cateva zile vad un post pe Facebook: " Maria Dinulescu in ultimul videoclip Depeche Mode".
" Bravo ei" gandesc eu in mintea mea si-mi vad de treaba.
Cateva ore mai incolo vad alt articol pe Facebook: " Maria Dinulescu in ultimul videoclip Depeche Mode".
" Ia sa vedem si noi, nene. Prea se lasa cu tam-tam. " Dau play si aud un inceput de piesa pe care in alte conditii n-as asculta-o nici cu politia. Stop- Is too much.
Dau sa mai vad si eu o stire, o aroganta ... " Maria Dinulescu in ultimul videoclip Depeche Mode ".
" Da, nu mai am curaj a doua oara sa vad care-i faza cu videoclipul ala. "
Azi de dimineata vad pe a 50-a mia oara pe saptamana asta " Maria Dinulescu in ultimul videoclip Depeche Mode ".
Am tras adanc aer in piept si i-am dat drumul. O-D-I-O-S ! ! ! !
Inteleg bataile patriotice de inima in aceasta privinta, dar piesa este ingrozitoare. Nu-mi vine sa cred ca Depeche Mode au avut nervi s-o cante pana la sfarsit.
Depeche n-au fost niciodata stralucitori, dar gadilau urechea intr-un fel. Acum sunt de neascultat.
Cat despre videoclip- E Maria Dinulescu foarte suparata ca prajeste niste cartofi si cam atat.
Oricum .. un pas mic pentru om- un pas mare pentru plaiul mioritic. Ura! Ura! Ura! de 3 ori Ura!
Imi cer scuze, dar mi-e jena sa pun mizeria aia de piesa si o sa pun ceva de pe vremea in care Depeche aveau ceva bun simt in varianta MarilynMansoniana.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu