Bine, flacai!


Aseara m-am aranjat, m-am pamponat si am plecat spre Fabrica sa vad si eu ce mai face Silent Strike.
A bagat inainte Rufi ceva, apoi Dj Vasile si apoi a venit Silent Strike insotit de tot felul de oameni.
( Inainte de a continua subiectul as vrea sa imi bag pula in domnisoara cu parul scurt si nasul mare din spatele meu care s-a manifestat de parca ala ar fi fost primul concert din viata ei. M-a enervat atat de tare incat ma mir ca nu i-am ars doua peste ceafa. Oricum, am observat ca a disparut dupa un timp, fapt ce ma face sa cred ca cineva a altoit-o pana la urma. )
A cantat cu String Quartet, cu Maria Radu ( of course ), cu Dj Undoo,CTC, Artan si Brazda lui Novac.
Pe scurt: Maria Radu a fost ca de obicei, Artan freak ( tot ca de obicei ) si cei mai funny au fost baEtii de la CTC care au intrat cu 2 piese mai devreme si au inceput sa faca atmosfera. Dupa ce si-au dat seama ca au intrat ampulea " Noi mai mergem putin pana in spate" .. deh sunt raperi ... intelegem. De la baietii de la CTC ma asteptam la ceva mai multa originalitate, asteptari care s-au dus pe apa sambetei cand am auzit " Revoluatia nu va fi televizata" ... ma rog.
Am plecat bucuroasa ca exista astfel de evenimente in Romania, ca lumea merge si se bucura la ele, ca romanii stiu sa faca muzica si nu le e teama de experimente ... apoi am ajuns acasa si m-am culcat.
Sper ca a fost lamuritor acest rezumat, va multumesc ca ati apelat la noi si va asteptam si alta data.
La revedere!

Silent Strike- Words Kill People

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu