MAICĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂLLL !!!!!!!!!


A murit Michael. Pe cuvantul meu ca mi-am imaginat ca este nemuritor. Nasol.
Pe de alta parte ne putem bucura de faptul ca vom avea un nou erou, un nou geniu pe care-l vom ridica in slavi de-acum incolo.
Am vazut oameni care au pus filme de pe youtube cu Michael pe la gradinite inconjurat de copii. Filme pe care daca le-ar fi pus acum o saptamana ar fi scris " Uite-l si pe pedofilu` asta cum ii pune mana pe cur lu` aia mica ", dar nu! Cu ocazia decesului sau ne vom face cu totii ca am uitat de noroiul pe care l-am aruncat si vom deveni cu totii mai buni, asa-i?
De la freak nenorocit va deveni acel artist excentric ce a avut curajul sa fie altfel.
De la pedofil va ajunge acel om generos si sensibil care a iubit copiii si care a donat sume enorme orfelinatelor de pretutindeni.
De la " ala care se tine cu mana de puta cand danseaza " va deveni individul care a revolutionat dansul prin miscarile sale originale.
O sa inceapa o lunga parada a ipocriziei de care mi-e greata de pe acum.
Rest in Peace, dude!

Un comentariu:

Monik spunea...

Din pacate, ai mare dreptate. Sunt ft putini oamenii kre nu s-au gandit la toate "stirile" cand ii auzeau muzica. Macar post mortem sa se simta si el neumilit.

Trimiteți un comentariu