Weekend Pe Catwalk


Weekendul asta a fost Street Delivery. Imi plac astfel de evenimente si mi-ar placea si mai mult daca nu ar fi tratate ca un prilej de parada modei.
Fiecare vine sa se afiseze, sa arate cat e de special. Se imbraca cu volane, cu 5 pampoane, isi face freza special pentru aceasta defilare si abordeaza acea atitudine gen " Eu sunt altfel, eu sunt deosebit, uitati-va la mine cum nu-mi pasa de parerea celorlalti. Ma vedeti, da?"
In rest ... am vazut cateva treburi foarte misto. Oameni carora chiar le iese ceva din mana. Nice! Am ramas blocata pe fatuca aia care facea hartie manuala si pe indivizii care faceau live coloana sonora pe filme mute.
Punctul pe i l-a pus o duduie pe care am auzit-o intamplator vorbind cu prietenii ei:
" Ne simtim deja suficient de netalentati incat sa plecam de aici? "

Eu nu ma pricep la pictat tricouri, n-am rabdare sa fac bijuterii, nici jucarii, nu stiu sa compun muzica desi mi-as dori, dar .... ce vroiam sa va spun:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu